Ting som får meg til å smile

lørdag, juli 30, 2005

Samnanger-tapeten?

Etter en tidlig vakt på gamlehjemmet i dag, reiste jeg ut til Samnanger.

Samnanger: ei perle...der finner man Randi, sjø, fjell, og i dag var det sol og bading på tapeten....og grilling etterpå!
Så jeg takker Randi, Renate, HildeP og sist men ikke minst Marthe for en fortreffelig ettermiddag/kveld!

Apropo morsomme utrykk.....på tapetet? det er jammen meg et rart uttrykk! jeg har noe på tapetet....det er ihvertfall ikke der jeg har det! Merkelige greier....lurer felsent på hvordan det uttrykket der oppstod igrunnen!

Anyway, reiser min vei til Farmor i morra. Hurra! Måtte solen vare lenge!

2 kommentarer:

Marianne Alme sa...

hej Hilde!

leeenge siden sist! håper alt er bra med deg? gøy med blog.. har fått meg side jeg og.. sjekk mariannehaugstad.blogspot.com,og legg gjerne igjen en hilsen! jeg har alltid glemt å skrive hilsen på den mentormailen når jeg er inne på nettet,så jeg tenkte jeg heller kunne skrive en oppdatering her.. er hos Richard nå da, det er jo alltid bra å få litt ekstra tid sammen! vi må treffes når jeg kommer til Bergen til høsten, du er søde, vennen! ;) begynner å få inn den dialekta.. oki, ciao bella! -Marianne Haugstad..

Marianne Alme sa...

jeg har det forresten veldig bra, ja.. bare sånn.. hvis du lurte ;)