Ting som får meg til å smile

lørdag, august 13, 2005

flyttefoten

Eg e på flyttefoten.
Torsdag hjalp to gode kamerater meg med å kjøre ting, og bære (takk til Sveinung og Øystein!!!)
I går sydde eg gardiner.....fra kl 22 ca, til 01.00....eg lurer litt på kor skeive de egentlig er !
I dag skal jeg prøve å buksere(buksere er forresten også et morsomt ord!) meg med en sykkel, en bag, og to sekker med tog til byen, og ut til sandviken........kjenner dette kan bli et spennende prosjekt!

Men det merkelige er at det kjennes så vemodig å skulle flytte fra Arna ! (for de av dere som har vært i Arna, så vet dere at 1: det er ikke verdens fineste plass liksom, helt ok, fint å springe på fjellet, og mye trivelige folk. 2: det er ikke så veldig langt til byen.....) Flyttefoten har ikke vært så lett å flytte på som rockefoten.....men jeg er på vei !

Ellers er det lenge siden jeg har fundert over bra ord.......men i dag kommer det ett:

stas : jeg kjenner at stas er et ord med svung over seg! Bare prøv å si det noen ganger! Det blir stas. Det er et fint ord ! Tror jeg skal bli flinkere til å bruke det! Det er jo så staselig (hehe)

nei, jeg får vel gå og slepe flyttefoten min og meg med meg......prosjekt pikkpakk og sykkelfrakt til byen er straks igang!

1 kommentar:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Stas!
lure på kor du har det fra?
Kan hend æ kjæm itj te helga men neste helg
vi får sjå..
LIKE dæ
klem