Ting som får meg til å smile

tirsdag, november 14, 2006

Damenes aften

I går hadde Bodil (lærer på NCS) bursdag, og vi damene på tomta var ute og spiste middag, og feiret dagen sammen med henne. Det er slikt som skjer med jevne mellomrom. Og det er like koselig hver gang. Hvorfor det? Fordi det er så kjekke folk her!


Her er et lite knippe av de flotte damene her! De er bare 100% herlige =)

(og Astrid, jeg må bare komplementere deg for det fantastisk CRAZY uttrykket du har klart å putte på deg....fine!)


Joda, frøken Hilde, og unge fru Sodefjed var også med. At vi ser litt blonde ut på bildet? Neeeeei kan jeg IKKE tenke meg var meningen heller =) Posted by Picasa

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hilde! Lenge siden jeg har sjekka bloggen din, nå - så nå hadde jeg lesestoff ei god stund (selv om jeg heller burde forberedt foreldresamtaler...)Men det er kjekt å se at du har det så bra! I morra får vi besøk fra Arna, gjett om ungene gleder seg:)Skal hilse fra din storebror! Klem fra Siv (Har du truffet Høgtun-gjengen, da? Hvis ikke må du hilse!)

Anonym sa...

Hils til Bodil fra meg og si gratulerer med overstått!

nå gidder jeg ikke norge mer snart...!! Om jeg gler meg til 1.jan? skjønner ikke hva du mener...

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

hei snuppsi! du deilige blonde. Vaffal på innsida. I overgangen januar-februar ska FRedtun på Kenya-tur og da ska dæm nok innom dåkk på besøk. Da må du bli kjent med Arne Olav-en utrulig trivelig fyr som e verdt å bli kjent med.Han va miljøarbeidern min på FREdtun og skape alltid godt miljø rundt sæ pluss at han e veldig artig.Mine vænna e dine vænna!!enjoy!

Hilde sa...

Siv: takker så masse for gave ! Duken gikk rett på bordet, sammen med lysene !

Ronny: skal prøve å huske det....

Kristin:vi kan ha miljøarbeiderens-gleder-og-utfordringar-skule!!! hehehe....ehhhhhh....host host hark hark....eh ja....

Linda Therese S. G. sa...

Mmmmm, appelsinjuice.

Anonym sa...

Uæææ, kablæææ, æ savne dæææ!

Hilde sa...

Jeg savner deg også cookie !!!Kan du ikke slenge deg med Kristin på påskeferie-tur? Dersom du har peng, og tid? Tenk så crazy gøy!!