Ting som får meg til å smile

fredag, november 24, 2006

Litt sånn ellers.....

Man blir solbrent dersom man ikke smører seg godt nok med solkrem. Det hjelper ikke på dine egne skuldre at du passer på at internatungene har fått solkrem på seg.

Jeg har fått nytt dolokk (for de som leser her jevnlig, og husker akkurat den historien)

Klesvask er en overskuddsting, og blir utsatt på ubestemt tid (det vil si, til klesskapet nærmer seg tomt...noe som nærmer seg faretruende fort...)

Jeg har gått på en smell. En Julesmell. Lenge har jeg proklamert "nei til jul før desember" og kjørt strenge regler for meg selv, på mandarin, julebrus, julemarsipan, pepperkaker, og julemusikk. I går gikk jeg på en sprekk, og startet julemusikken allerede 23 november ! Men ojojoj så godt det gjorde med litt julestemning!

Nye linker er lagt til. Sjekk ut: Jostein i Japan, Arnt Helge, Martin Nøstrud, Ronny/Ragnhild snart på tur til Tanzania, og sist men ikke minst: Oppmuntringer i hverdagen!!!

Jeg har blitt resident i Kenya! Altså fått oppholds-og arbeidstillatelse for ett år!

4 kommentarer:

Linda Therese S. G. sa...

Oi, ska sei. Hvor lenge har du egentlig vært der nå?

Anonym sa...

Har du blitt president i Kenya?







:p

Anonym sa...

Du vet det finnes tilgivelse for julesprekker, om de er aldri så kjipe! Stå imot presse kjære!!! Bare noen får dager igjen nå så er alt lov!!!!

Hilde sa...

Nå måtte jeg sjekke Ronny, men jeg har vitterlig skrevet RESIDENT, som betyr noe slikt som fastboende......
men det visste du vel allerede!
Lurte meg klarte du nesten også!

Linda Therese: har vært her i 4 mnd allerede!

Og Solveig.....takker for støtten ! Når begynte du å høre på julemusikk?