Ting som får meg til å smile

søndag, desember 17, 2006

Søndagsbesøk

........17 desember........

I dag har eg vore i lag med Marianne, Karianne, Marit og Finni ! Eg køyrde til andre sida av byen for å komme til focus senteret, plassen der Hald-gjengen held hus for tia.

Utruleg kjekt å henge med desse trivelege folka!


Marianne og Karianne imponerte stort med å lage chapati m/gryterett til middag!! Eg vart imponert.....hadde ikkje peiling på korleis det vart laga, men no har eg iallefall sett korleis det vart gjort, så då går det jo an å prøve seinare!







Marianne bakar ut, medan Karianne steike.








"Tommelen opp folkens, me e i Kenya og et middag ute......!"


Så vil eg forøvrig og nemna at eg idag har kjøpt meg to kassettar. Det har eg ikkje gjort på kanskje 8-10 år. Her sel dei enno slike rekvisita, noko som jo er kjekt når det stort sett er kassettspelar i bilane......

Kjenne du igjen denne gamle rakkaren? Kassetten- den er ikkje daud, ikkje i Kenya iallefall! Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Konge med kassetter... Burde jo børstet av støvet av mine og laget en kassett kveld.. noen som forresten har en kassett spiller?:)

Hilde sa...

Jeg stiller med Børudgjengen, Kine, og mine flotte 14-tis opptak fra topp-20 lista =)

Anonym sa...

Hei! Tusen takk for pakke! var litt i tvil om den skulle åpnes i dag eller på julaften...derfor tok jeg den i dag. knallfint! Takk takk takk. Dte kommer noe tilbake ja:) Nå sitter jeg her med 2 søsken på besøk, og det er supert! Skikkelig stas er det faktisk. Kos deg masse!

Hilde sa...

Vet jo egentlig ikke helt hvor pynte-dame du egentligen er, men syns at smykket var så fint! (og ja, jeg har et helt likt......) Kos deg masse med besøk! Prekast!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Ååååååååå, nu vart æ glad i hjarterota! kassetta Og nynorsk i samme innlegg.. mmmm,det blir ikke bedre enn det..