Ting som får meg til å smile

onsdag, desember 13, 2006

Å synge julen inn? neineinei, JUBLE julen inn, det er tingen!

.....13 desember.........

Et bilde sier mer enn tusen ord er det sagt........en klisje kanskje.
Men dette mine venner: dette er deler av koret som for øyeblikket kalles JuleJubel. Ikke alle kom med på bildet. Akkurat her tror jeg klisjeen stemmer!

Alderen er fra 3 år, til 7 klasse (er de 12 år da?).
Vi samles og øves når det er fellesperiode. Altså når alle er på skolen her i Nairobi.
I dag hadde vi øving nr 3. I morgen skal vi opptre på selveste julefesten. På repetoaret står " I en natt", "What can I give him", og "Det lyser i stille grender".

En fantastisk gjeng! All honnør til JuleJubel-gjengen!! Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hurra! Sinnsykt kult bilde!!

Her blåser det så kraftig at det trekker ned gjennom pipa - litt nervøs for at stua skal dekkes av sot kjenner jeg...

Anonym sa...

Herlig!

Anonym sa...

Fantastisk flott bilde. Mye gled og jubel der ja:)
Og ekstra kjekt synes nå jeg, siden de to guttene i midten er mine kjære sønner :)

Frotsett å gjøre en god jobb i Nairobi.