Ting som får meg til å smile

fredag, januar 12, 2007

Egg

I dag heiv Ole Johan (internatleder og sjefen min) et egg på meg.....

Tull, tøys og knuffing hører til internatlivets gleder. Ole Johan har en stund fyrt opp, og jeg har sagt "kom igjen" med forventet resultat- at det nettopp ikke kom. I dag kom det. Før jeg visste ordet av det hadde han hevet egget. Til min store forfjamselse. Etter et mislykket forsøk på forfølgelse for å ta igjen, var det bare en ting å gjøre- gå og skifte klær og sette på en vaskemaskin.

Det er nesten så det er litt irriterende at jeg ikke kommer til å bølle igjen. Jeg syns nemlig det krever for mye energi å planlegge et hevnangrep.......mye letter å bare si :et egg må man vel tåle =)

God stemning på jobben/internatet ihvertfall! Og det er rett og slett konge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spørsmålet er: Fortjente du det?? Eller kasta han det HELT uten grunn? Uansett...godt at pakka falt i smak. Da er det gøy å gi:)
Fortsatt god helg!

Hilde sa...

Tror ikke jeg fortjente det......men det er jo aldri helt godt å vite ;)

Anonym sa...

Jeg foreslår den gode gamle knekkebrød-i-senga hevnen. Den er søt...Moahahaha! Ellers er du sikkert ikke så dum når du ikke hevner deg, for det kan fort bli full krig...