Ting som får meg til å smile

onsdag, februar 14, 2007

Og turen går til.......

Velvelvel, da er sekken under pakking, og jeg begynner å bli klar.

I morgen reiser vi 12 stk. til mnt Kenya. "Har ikke Hilde vært der for ikke så lenge sida på leirskole?" tenker du kanskje nå. Jo, vi var i mnt Kenya-området. Men nå folkens, nå skal vi prøve å bestige TOPPEN! Selveste mnt Kenya ! Målet er å komme til turisttoppen som ligger på 4985 m. o. h.

Om jeg er spent? Klart jeg er spent. Det er mye som er en utfordring. Den tynne lufta, og om kroppen tåler å bestige en topp i den lufta, f. eks. Og om internatungdommene takler fysiske, psykiske, og luftmessige utfordringer... om jeg takler det....

For å si det slik, nå blir det rolig her noen dager, men jeg LOVER at det kommer til å komme oppfølging på akkurat denne saken her.

Og for de av dere som ber, så kan dere godt få lov til å være med og be for turen. Be om at alt må gå bra, beskyttelse på turen, fint vær, og at alle må komme seg til toppen!

Yeeeeessssssss

.....to be continued............

3 kommentarer:

Anonym sa...

GOD tur Hilde! Take care!Korleis skal de overnatta forresten?

I natt set me vekkjarklokka på ca 003. Ole Kristian er klar for Afrika og skal møta på Flesland 04.30! Han har med seg nokre forundringspakkar til deg.
Randi H. og dei skal visst kanskje innom dykk også, så du må førebu familiebesøk!!!

Anonym sa...

Var berre tante altså, men det skjønte du nok......

Hilde sa...

Hehe! Familiebesøk there is! KONGE =)

Overnatter på noen hytter som ligger underveis. En på 3300 m, og en på 4200 meter. I sovepose =)