Ting som får meg til å smile

fredag, mars 16, 2007

Fargerike dager

Dagene springer.......jeg henger litt på slep...


Men dagene mine er altså gode og fargerike.

Noe av det som er nytt, er at Bodil har startet et nytt sykurs. Det heter "sy, og lær-hvordan lage kjole!" Og jeg følger med så godt jeg kan. Fargerike dager, fargerikt stoff. Under ser dere bilde av kjolestoffet..... jeg liker farger !





I morgen reiser jeg på helgetur med våre to kjære konfirmanter. De er to fantastisk artige damer, så det blir kjekt. Gleder meg, jeg !!

Nok for denne gang. Det er kvelden.

4 kommentarer:

... sa...

"Dagene springer... jeg henger litt på slep." Veldig bra formulering, Hilde :)

Det ser ud som at du he et spennande liv der borte i Afrika... Og snart får du besøg og he eg hørt :) Kjekt. Ska forresten te "ditt" kontinent våren 2008 eg og, utveksling på Haydom. Glede meg :)

Kosa deg vidare!

christel sa...

ÅÅÅ..Hilde i Kenya:) Ej sakna dåkke når ej e her inne å ser og les.. Det e so kjekt å lese ka dåkke driv med å berre "ver en del" av det:) Dåkke gjer en god jobb!!! Stå på!!
Skal foresten ver eitåring ej mæ neste år..Ikkje i utlandet, men i Hamar:) Gleda mej veldig til det:)
Stoooor christel klem:)

Anonym sa...

Og hvem får du besøk av, mon tro??? ;)

Hilde sa...

Joda, jeg får besøk av to venninder til påske. Kristin og Cathrine kommer, og jeg gleder meg stort!

Christel: så spennende å høre!