Ting som får meg til å smile

lørdag, april 28, 2007

Ryddesjauen

Jeg prøver så godt jeg kan å ha en oppdatert blogg. Ikke at jeg skriver om alt som skjer i livet
mitt, men at jeg oppdaterer med saker - små eller store minst 1-2 ganger i uken. 
Stort sett klarer jeg å holde tritt, men det hender jo selvfølgelig at jeg også går på en smell. 
En skrivesmell. Det er ikke noe kjekt.

Og selv om jeg ikke er verdens mest fanatisk ryddige person, så hender det at jeg rydder.
Får ting litt unna, litt system i sakene.

Nå har det seg altså slik at det er lenge siden jeg har ryddet på bloggen. Jeg burde fikset litt, sett om jeg fikk til noe, tatt vekk noe annet.
Og da har det seg slik at blant linkene mine så ligger det en god del blogger som ikke akkurat er oppdatert. 
Og da mener jeg ikke som i at de "ikke har flere innlegg i uken". Nei, da mener jeg som 
i: "Siste innlegg var før jul, eller noe i den duren".

Så dersom DU er inne på bloggen min en av dagene, og lurer på hvorfor linken din ikke ligger der lenger, så kan det ret og slett hende at du er blitt "ryddet bort" fordi det er altfor lenge siden sist oppdatering! Og dersom du har oppdatert, og vil ha en link igjen, så legg igjen en kommentar.

4 kommentarer:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Æ vil ha link!!!

Knut Håkon sa...

Yes! Jeg er ikke ryddet bort!

Anonym sa...

I wish not agree on it. I over precise post. Especially the designation attracted me to review the sound story.

Anonym sa...

Genial brief and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.