Ting som får meg til å smile

onsdag, desember 05, 2007

Glede 7

Juleferie.
Hører du hvor godt ordet klinger i øret?
Juleferie.

I dag har jeg levert inn siste eksamen, og dermed fått- nettopp....juleferie.
Og det er bare så ufattelig deilig.
Det er på ingen måte ment å være kjip ovenfor alle dere som ikke har tatt ferie helt enda, jeg vet at jeg er heldig som faktisk har juleferie nesten hele desember + litt av januar....Egentlig så er det nesten litt frekt, og også litt sløsing av tid som kunne vært utnyttet i studieåret...

Men herlig? Absolutt!


I fjor på disse tider laget jeg adentskalender her på bloggen. Jeg skulle så inderlig gjerne gjort det samme i år også. Men jeg har på ingen måte hatt tid eller overskudd til nå, og når jeg ser på kalenderen for resten av adventstiden, så går det bare ikke. Jobb, og tur for å besøke venner i Oslo og Kristiansand, samt julefeiring hos familie i Torvikbukt (ikke langt fra Molde) gjør at det rett og slett blir nedprioritert.

Men kan jo hende jeg får tid til å skrive noen innlegg selv om det ikke blir adventskalender likevel, tenker jeg =)

Hurra for juleferie, dere!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Hilde! Kjekt å se på bloggen din. SÅ utrolig kult ut det stupet du gjorde på jobben til storebroren din. Kan tenke meg det var kick! Du skulle til Bjarte og de å feire jul? Det blir koselig. Hils masse til de! OG GOD JUL til dere alle! Stor klem Elisabeth