Ting som får meg til å smile

mandag, desember 08, 2008

Julestemning i leiligheten

Nei - jeg kjeder meg ikke. Og jeg er ikke redd for å kjede meg heller, på tross av 1 1/2 mnd med juleferie. Jeg er en sånn som alltid har noen håndarbeidsprosjekt på gang, og som koser meg når jeg får tid til å være kreativ.
For ikke å snakke om tid til å lese bøker! Lenge har jeg gledet meg til å kunne gå på biblioteket og låne bøker - bøker som jeg ikke MÅ lese, men som jeg kan glede meg over å lese.

Gode dager!


I morgen er det smultringbaking med mamma og to nieser. Utrolig kjekt å ha tid til slikt noe! Og for de som lurer- ja, jeg er ferdig med julegavene. Tror ihverfall det :)

Her kommer noen små juleglimt fra leiligheten.... (og det skal være sagt - at det er Åshild som stort sett er pyntemester)


Engleramme.


Skal det være litt marsipan?


Julekrybben er på plass i vinduet.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

1 1/2 mnd med juleferie! Det hadde vore noke det..

Hilde sa...

Nei,jeg klager ikke over den akkurat ....:)