Ting som får meg til å smile

lørdag, desember 13, 2008

Oslo

Oslo baby, Oslo - allright!

Ingen bilder , bare kjip og kjapp oppdatering....men konklusjonen er at Oslo er bra. Og at det er trivelig å treffe Marit og Kristin igjen.

Marit og Jon Arild lurte meg med på snowboard for første gang i mitt liv i går - i dag har jeg gangsperr i armene (ikke så veldig logisk, nei...) og et saftig blåmerke på rovanjemi. Akkurat slik det skal være :)

Jeg og Kristin har just kommet inn dørene etter en fantastisk Carola konsert. For ei dame. For en frimodighet. For en lovsang!

Jepp - bloggast!

2 kommentarer:

Liv Jorunn sa...

Gangsperr eller lemster?

Hilde sa...

Haha !
Jeg tenkte faktisk på deg når jeg skulle skrive innlegget - vurderte nemlig ordlyden støl istedenfor gangsperr.
Men dengang ei =)

Du - lenge siden! Bra i Stavanger?