Ting som får meg til å smile

søndag, januar 18, 2009

Inspirasjon?

Det handler ikke om at tiden ikke strekker til.
Ei heller at jeg ikke har lyst.
Internettdekningen er god - så det kan heller ikke bortforklares med dette.
Og det handler heller ikke hverken senebetennelse eller skrivesperre.

Årsaken til nesten en mnd med "bloggtørke" handler om tema. For hva er det vel egentlig med mitt enkle hverdagsliv om tanker rundt dette som er kjekt å lese om for andre?
Ideer har kommet og gått. Siste strikkeprosjektet. Strikkeprosjektet før det. Cd eller bok - anbefalinger. Julegaver. Fjelltur og natur. Familie-jul. Nyttårsfeiring. Studiestart.
Men det var vel egentlig når tanken om årskavalkade her på bloggen startet å suse at jeg fikk trøbbel. For hva er det egentlig jeg skrive om her?
Jeg skriver om livet mitt. Om tankene mine. Små og store ting. Og jeg gir alle som vil lese (og som kan norsk) innblikk i dette.

For det første ble jeg usikker på om jeg egentlig ville gi så mange mennesker innblikk i dette.
For det andre ble jeg usikker på om det egentlig var noe å skrive om i det hele tatt.

Og fremdeles vet jeg ikke svarene på dette.

Men jeg vet at jeg ikke har lyst å legge ned bloggen.
Fordi jeg liker å skrive.
Jeg liker å uttrykke meg med ord.

Og fordi jeg på tross av nesten en mnd med bloggtørke - så har jeg fremdeles ca 15 stk som er innom hver dag for å se om jeg har skrevet noe nytt.

Jeg sliter fremdeles noe med tema. Og inspirasjon til - "yes dette vil jeg skrive om!"

Men jeg kommer til å fortsette å skrive.

Vi blogges!

Ingen kommentarer: