Ting som får meg til å smile

tirsdag, februar 10, 2009

Hva heter toppen?

Jeg har hatt studiedag på fjellet i dag.
Etter å ha overtalt min dårlige samvittighet med ting som "det er jo sinnsykt fint vær", " hvor ofte er det så fint, og snø i Bergen?", "tenk - om en mnd er kanskje våren på vei allerede - skal du få gått litt på ski i år må du jo bare hive deg rundt" tok jeg turen sammen med mine kjære foreldre - som også ville ut og nyte godværet.

-9 grader celsius viste måleren ved bilen da vi startet - så det ble en kald tur. Men fantastisk fint!

Hvor vi gikk på tur?
Det kan jo være dagens konkurranse - for de som er litt kjent i Bergensområdet :)


Hva heter toppen?....(den sånn ca i modten, ja..














Utsikt fra toppen....















Deilige kvite vidder, nesten ingen folk, og nysnø!

3 kommentarer:

lene sa...

Hmm.... tar eg veldig feil om eg tippe Såta..?

Hilde sa...

10 poeng og pluss i margen til deg Lene - ikke bare fordi du visste svaret, men også fordi du faktisk svarte :)

Hilde sa...

10 poeng og pluss i margen til deg Lene - ikke bare fordi du visste svaret, men også fordi du faktisk svarte :)