Ting som får meg til å smile

lørdag, mai 23, 2009

Oppmuntring i en travel hverdag

Jeg har to fantastiske venninner.
Eller, jeg har jo flere.

Men Marit og Solveig syns jeg må få en liten ekstra oppmerksomhet her på bloggen i dag....fordi de "made my day" som det så fint heter."Dere er sikkert IKKE fornøyd med bildet jeg fant...men jeg må bae beklage, det var faktisk det beste jeg hadde av dere som var digitalt"

Det er skrekkelig travelt for tia. 100 ting som skulle vær gjort med bacheloroppgaven, og bare 5 dager igjen å gjøre det på. Og jeg har det fint, men skuldrene henger nok litt høyere enn det de vanligvis gjør...

Mine fantastiske venninner hadde sendt meg pakke i posten. Forsinket bursdagsgave. Og jeg kjente bare jeg ble så utrolig glad. Oppmuntring i hverdagen, virkelig! Og bare en sånn liten ting at det stod "vi savner deg! Kom til Oslo!" bak på kortet - åh...

Så dette er en hilsen til de to fantastiske - som jeg savner og setter utrolig stor pris på. Og en takk for gave. Og et lite slag for de små oppmuntringene i hverdagen. Ikke nødvendigvis en pakke i posten - kan være alt fra en sms, smil fra en fremmed på gata, eller en god klem.
Blogges!

Ingen kommentarer: