Ting som får meg til å smile

tirsdag, september 29, 2009

Hilde gjør ting hun ikke kan...

I serien Hilde gjør ting hun ikke kan, og utfordrer seg selv har det kommet mer til på listen......

I dag har jeg klatret for første gang i mitt liv, i klatretårnet her på høyfjellssenteret. Klatretårnet har en vegg som er 13 m høy, og jeg klarte altså å komme meg helt opp ! (veldig fornøyd ja....selv om jeg ikke brukte en spesiell rute men alle takene jeg ville)

(foto: Oddbjørn)



Også har vi en stolpe. Hvor en klatrer opp på "stigetrinn", kommer seg opp på toppen (8m), står, for så å slenge seg ca 1 m til en trapes, disser litt frem og tilbake, før en slipper, og blir firt ned igjen i tauet som har sikret deg. Kick? OH YES!!!!

(og ellers i sommer ble også vannski, og dykking ført til på listen over Hilde gjør ting hun ikke kan, utfordrer seg selv, og finner ut at det er stas)

Allright!

Ingen kommentarer: