Ting som får meg til å smile

torsdag, september 10, 2009

om det å mangle en termos......

Jeg finner ikke termosen min.

På mandag reiser jeg på Krik høyfjellsbibelskole, og i den anledning holder jeg altså på å sjekke ut at jeg har/ finne frem alt utstyret jeg trenger.

Og jeg har vitterlig hatt en termos. En liten en (tror jeg), i merket "termos". Fikk den til en bursdag av Abel en gang i tiden, dersom jeg ikke husker helt feil.

Men nå finner jeg den altså ikke.

Jeg har leitet i kassene som stod bak min bror sine kasser, og i kassen som det blant annet stod "termos" på, der lå det ingen termos. Håpløst å ha et system, når systemet svikter.....

I skapet til mamma hadde den heller ikke havnet.

Jeg vet (tror ihvertfall) at jeg ikke pakket ned en termos når jeg flyttet sist, så de kassene gidder jeg ikke sjekke.
Og jeg tror ikke termosen som stod igjen hos Åshild var min.

Jeg har en termos.
Som jeg ikke vet helt hvor er.
Jeg hadde en termos......

Ingen kommentarer: