Ting som får meg til å smile

torsdag, desember 03, 2009

03 desember.....

Desember er tid for julemusikk.
Av prinsipp hører jeg ikke på julemusikk før 1. desember.
Men når desember så endelig er kommet.....da.....da er det MYE julemusikk der jeg holder til :)

Dagens blogginnlegg er et cd tips.
Ivar Kleive sin "hyrdenes tilbedelse" anbefales altså på det varmeste fra meg.
Det er ikke snakk om "woho amerikanisert gøygøy julemusikk". Her snakker vi om "sitte ned, senk skuldrene, en kopp kakao og god bok og nytelse" musikk.

Deilig!

(og for de som ikke har skjønt det enda, så er altså dette et forsøk på blogg-adventskalender, ikke nødvendigvis fordi jeg liker så godt å telle ned, men fordi det er gode og kjekke dager å dele )

1 kommentar:

Cathie sa...

Jeg har fått pakkekalender i posten fra Tyskland i år! Det var veldig stort. Men nå har jeg to, fordi du skriver en også ;) En pakkekalender full av skatter....

God desember!
Klem