Ting som får meg til å smile

mandag, mars 22, 2010

Leilighet.....

Jeg er litt i tenkeboksen for tiden.
For jeg har gode dager i Hemsedal, det er det ingen tvil om. Men om ganske nøyaktig 1 mnd og 12 dager så er jeg ferdig som frivillig her på Høyfjellssenteret.

Og hva skal jeg vel finne på da?

Foreløpig er jeg ikke helt sikker.
Men jeg tror jeg setter nesen "hjem" mot Bergen igjen.

Og da har det seg sånn at jeg trenger en plass å bo.......enten alene, eller sammen med andre.
Og siden jeg har hatt suksess med å bruke bloggen som boligannonse tidligere, så forsøker jeg igjen. Situasjonen min har ikke endret seg veldig mye siden dette innlegget: http://tanketull.blogspot.com/search?q=kontakt

Vet DU om en leilighet som blir ledig fra sommeren/høsten av?
Eller bor du i et kollektiv som trenger en ny person fra sommeren/høsten?


gi meg gjerne en lyd/kommentar her på bloggen, eller på groteidehilde@yahoo.no

2 kommentarer:

Åshild sa...

du kan bo hos oss!!!!!!!!!!!!!!!!


:)

velkommen heim Hilde!

Hilde sa...

åååååå like old times - det hadde vel vært koselig! Men spørs om Jensen Svensen syns det hadde vært like koselig sånn i lengden.....;)

Men eg love - eg komme på besøk!

Men bare å gi en lyd dersom dere hører om noe ledig!