Ting som får meg til å smile

tirsdag, november 16, 2010

Gi bort gleder :)

Det beste med å lage ting er å gi de bort til noen som blir glade for å få noe hjemmelaget og unikt som ikke kan kjøpes i en butikk. Ihvertfall ikke helt lik.


En liten lilla fristelse...


På innnsiden av den lilla fristelsen befant siste hjemmelagede gave seg - den så slik ut:

Fin å dingle med, fin å samle stuff i - en VESKE !

Og ikke nok med det - jeg har ordnet meg sånne fine merkelapper (så vet man hvem som er produsenten av kreativiteten). Hildes mjuke draumar. Laga med kjærleik. (svært fornøyd med den kjenner jeg :)...)

5 kommentarer:

Bjarte M sa...

Fantastisk merkelapp!

Miriam M sa...

Du, fiint!
- og kule merkelappa :D

Cathie sa...

Å, fantastisk!! Og nå med egne merkelapper :) Lukter vi kolleksjoner og produksjoner etterhver?? ;) PS: fin veske!!

Anonym sa...

flinke-hilde!
fine-hilde!
flotte-hilde!
osv..
:) gry.

Hilde sa...

føken Miriam de merkelappene er egentlig din "feil" siden det var du som satte meg på ideen ;)

Men er svært fornøyd med de, da!

Og Cathrine, tviler litt på egen kolleksjonproduksjon....jeg syns det er litt for fint å sy etter mønster til det! og takk :)