Ting som får meg til å smile

mandag, desember 26, 2005

foreløpig Juleresyme

Beste Julegave ut: er kanskje gaven til min søster og mannen. En CD + barnevakt for en kveld. Det begynner å bli tradisjon at jeg gir bort en kveld.....jeg koser meg, og de får en fri-kveld, en veldig fin vinn-vinn-situasjon!

Beste Julegave inn: er litt vanskelig å bestemme seg for hvilken er....men fikk et perlesmykke av mamma og pappa, kjøpt i Kina og med magneter, så det går an å gjøre det om til armbånd, og smykke, og masse! Var annerledes, og artig!

Julemiddag: er vanligvis lutefisk, men i år var det svineribbe hos min kjære storebror m/frue....og jeg må innrømme at det var ikke feil det heller....

Juleselskapeligheter: tror tante sitt julebesøk i dag tok kaka......MASSE familie, og veldig kjekt!!!

Juleklær: er oppskrytt.

Julesnop: er blitt kraftig nedgradert her i huset....noe jeg er litt skuffa over! Hallo....hvor ble det av marsipanen?

Juletrimmen: for å holde de store kalorimengdene i sjakk, er gåturer tingen....fint vær, kjapp gange, god samvittighet

Beste Juleavsluttning: Definitivt koret Keryx sin!!!! Vi snakker julegrøt med mandel, onkel politi(lang historie.....men fantastisk resultat), julenisse, disneyfilm, julebrus med sugerør, kakemenn, godtepose, stolleken, og juletregang........ALLE momentene fra barndommen på en gang! CRAZY!!!!

nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen, og julen varer helt til påske ! HOI

1 kommentar:

Rag sa...

god jul til deg hilde!!:)