Ting som får meg til å smile

torsdag, august 10, 2006

Klar, ferdig, GÅ

En ny uke med nye opplevelser på Kenyansk jord har sust forbi. En uke siden siste innlegg her på bloggen er det også. Innlegget som forøvrig satte ny kommentar rekord. Hmmm jeg skulle ha reist til Afrika tidligere.....(neida)

Jeg har ikke tenkt å skrive så uendelig mye denne gangen, men jeg har tenkt å lage en liten konkurranse........


Noen som klarer å tippe hva dette er bilde av? Her er det bare å hente frem fantasi og oppfinnsomhet og hive seg frempå ! Heder og ære, samt smil og latter for gode forslag !

Jeg skal ut på tur aldri sur i helga, så vet ikke når svaret kommer, men jeg får prøve å få til en av de første dagene......

7 kommentarer:

Anonym sa...

det må jo bare være undersiden av sengen din. med masse masse små kryp på:) kan tenke meg du er trygg der du ligger.. mohaahaa..

kos deg med spretterten:) skjønner ikke hvorfor det ikke kom med på bloggen. det er jo verdt å fortelle. hmm..hva tar man med seg på telttur i afrika? jo sprettert, for å skyte på bavianene som kan bli litt innpåsliten ved måltidene...det er rett og slett fantastisk

Anonym sa...

Eg fryktar kakkelakkar?!Ole Kristian foreslår termittar.......uansett ser det ekkelt ut! Heller ein sjiraff i/under senga enn desse småkrypa!
men du taklar vel det meste, Hilde?

Anonym sa...

Det var altså tante som plutseleg vart anonym her....

Anonym sa...

Jeg tenkte først safarimaur(siafu-maur) men siden jeg ikke ser noen lang rekke med maur på safari, så tipper jeg termitter.

Anonym sa...

Jeg holder en knapp på maur.

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

termittbæsj

Anonym sa...

emmm...eg tror det e maur;P