Ting som får meg til å smile

søndag, desember 24, 2006

Julaftens virkelighet.

.....24 desember.......

Jeg tror . Jeg tror at Gud sendte Jesus for å sone syndene våre ved å dø på et kors. Jeg tror at for ca 2000 år siden ble Jesus født, under litt spesielle omstendigheter i Betlehem.

Jeg tror at Gud har så stor kjærlighet til alle mennesker at han sendte sin sønn til jorden.

Jeg tror, fordi jeg opplever at det er virkelig. Gud er virkelig i mitt liv. Nåden hans er reell. Det at Jesus døde for meg, for synderen Hilde-det er min virkelighet. Det er det jeg baserer livet mitt på. Og dermed er julens budskap også min virkelighet.

Jeg tror.

God Jul kjære lesere. Måtte den bli fyllt av fred og Guds velsignelse, og måtte den handle om det det virkelig dreier seg om. Jesus, og Guds kjærlighet. Ikke som en bare en historie. Men som virkelighet. Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yessss :):) God jul til deg også Hilde!! Tjen Herren med glede!!! :)

Anonym sa...

Glad og velsigna julehelg til deg óg kjære , Hilde!

Stooor juleklem frå kvar og ein av oss her heime i Lepsøystova!

Anonym sa...

God jul Hildejenten! Vi tenker på deg der nede i afrikas land! Håper du får god mat, fine pakker og en fin og fredelig julefeiring.

Mange store juleklemmer fra Ole og LT midt på julenatten :)