Ting som får meg til å smile

fredag, februar 09, 2007

Afrikas dyreliv

Jeg nyter dyrelivet i Afrika. Det er annerledes enn i Norge, fantastisk og vakkert. Men nå har jeg fått et nytt møte med dyrelivet, som jeg ikke setter riktig så stor pris på.

Jeg har nemlig treft på Nairobi Fly.

Ikke at jeg har sett den, og tenkt "aha...der har vi deg, ja", heller ikke kan jeg huske å ha vært borti den. Men det har jeg altså. Den har nemlig satt fra seg noen merker i fjeset mitt.
Nairobi Fly har noe slag etsende stoff som den kan utskille, tror det er når vi prøver å ta den. Ihvertfall, på forunderlig vis har dette stoffet kommet på øyelokket mitt, og lagt igjen et slags væskende sår, og et øyelokk som er litt større enn det normalt ville vært....

Kanskje ikke det vakreste bildet av meg i historien, men det viser altså ganske så godt hvordan øyet mitt ser ut.

Jaja, ære være antibiotika-salve sier nå bare jeg!

Og neste gang jeg treffer deg - Nairbi Fly, så kan det faktisk hende jeg tenker "aha...der har vi deg igjen"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... Jeg kan ikke se bildet! Veit om ei anna som heller ikke fikk det til... Og vi er veldig nysgjerrige! Kan du legge ut et nytt eller noe sånt?

Hilde sa...

jeg så plutselig problemet......men nå er det fikset, tror jeg =)