Ting som får meg til å smile

mandag, februar 12, 2007

Helgens begivenheter

Jeg har hatt internatvakt i helgen ,sammen med rektor Åshild. Og det har vært en kjempekjekk, men travel helg.

Fredagen var det full fart ved bassenget med Hawaii-party! Hele tomta + flere var invitert, det var blomster og lys i bassenget, fantastisk god grillmat, blomsterkranser, Amerikansk auksjon, +++++

Lørdagen gikk unna på null komma svisj, med bruktmarked og handlesenter, etiopisk mat, og "crazy Uno" + Ligretto.

Søndagen: møte i Vinyard, og Gocart kjøring etterpå. Jeg frykter for fremtidens sjåfører, og trafikkbilde i Norge, og Kenya. Årsak? Jeg måtte rett og slett se meg slått av 7 norske misjonærbarn i alderen 8-16 år.........Men gøy ? Ohlalalala!

Så her er altså bildene.
1: sleske Gunnstein Hawaii-surfer
2: damene !
3: unge mr Kiplesund e godt fornøyd med å være på gocart banen!
4: bassenget var også pyntet for anledningen
















Ingen kommentarer: