Ting som får meg til å smile

søndag, mars 25, 2007

En helt vanlig lørdag?



Det er endel som lurer på hva jeg egentlig gjør på som miljøarbeider. Hva er jobben min?
Jeg gjør på mye forskjellig. Men jeg er mye på internatet, sammen med ungene som bor på internatet. Det innebærer alt fra leksehjelping, middagsspising, tull og tøys, litt kjefting, nattasang, osv. Her ser dere deler av gjengen som er jobb-hverdagen min. De er så bra!

Det hender jeg har helgevakt også. Og da gjelder det å finne på noe kjekt, GJØRE noe.  Og dette var altså casen i går. Jeg var på jobb, og vi måtte finne på noe. Så hva gjør man når man bor i Nairobi? Det hele endte med at vi reiste for å gå på skøyter.  Aha-rulleskøyter, tenker kanskje du. Men det var det IKKE, her snakker vi om ishall, og ordentlige skøyter =) Og det var fantastisk gøy!

"Tøffe hockey-gutter!"
 


"En Pingu til å støtte seg på, og det går unna i svingene!"



En helt vanlig lørdag i Nairobi? Kanskje ikke. Men det går altså an å stå på skøyter her også. Hvem skulle vel trodd det.

1 kommentar:

Knut Håkon sa...

Ishall faktisk...!