Ting som får meg til å smile

mandag, mars 26, 2007

Merksnodige dager

Jeg har egentlig hatt to mekrsnodige dager.

I går var jeg rett og slett litt sur midt på dagen, også kakka Gud meg i hodet midt oppi surmulinga mi, og ga meg en skikkelig tankevekker.

I dag spurte frisøren min meg ut på date, hvor jeg i et forsøk på å vri meg unna på en fin måte, plutselig befant meg i en samtale om tro, og Gud.  Uten å egentlig helt være klar for det "måtte" jeg altså ha et lite vitnesbyrd for han hvor jeg fortalte hvorfor jeg trodde, stotrende på engelsk og ganske høyt for å overdøve hårfønerne....

Det hele toppet seg i kveld, da jeg tenkte jeg bare nett skulle smøre sammen noen havregrynskjeks i full fart, og glemte å ha i sukker! For å si det sånn, de kjeksene tror jeg nok ikke kommer til å bli spist......

Merksnodige dager litt utenom normalen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha! Sjarmerende. Men når jeg kommer, kunne du tenke deg å bake med sukker da? :) Is-å-håi!!

Anonym sa...

Halloys hildeomor...
Konge aa lese at faktisk du ogsaa kan glemme saanne vesentlige ting....som sukker....hmm!
og konge aa lese at du faar proove deg litt paa misjonaertilvaerelsen...
Hoores ut som alt fortsatt er god gang fiske stang....
Det er det forresten aa andre side av jorden ogsaa....bare litt solbrent paa nesen..hehe

glad i deg hilde..
keep up the good work...

klem fra silje vanilje

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Æ foreslår vi mekke brownies! YES!! Du e digg og det e digg å vær her!