Ting som får meg til å smile

fredag, juni 01, 2007

Reiselærervikar!

Ja, jeg har vær reiselærervikar. Og jeg har faktisk vært hjemme en uke siden det......Jeg burde ha skrevet tidligere, jeg vet. Men nå kommer det en kjapp en.

Før skoleuken begynte, fikk jeg sjangse til å være med Skuli på Gudstjeneste. Og hvilken gudstjeneste! Fullt liv i kirken, sang og glede, barnedåp, voksendåp, konfirmasjon, og nattverd. Heiheihei. Det var kjempekjekt å få være med på!



Og hvilken utsikt når vi kjørte oppover oppover "der som ingen skulle tru at nokon kunne bu", før vi fant kirken!


Dette er kanskje verdens greieste elev(?) Det var ihvertfall alle tiders å være lærervikar for denne jenta! Her er det flittig løkkeskrift-arbeid!


Og dette er skolestua! Småkoselig!


Ellers så går det litt i 100 for tiden. Og nå har jeg visst ikke tid til mer akkurat nå.....for nå er det øving til Kardemommeby!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: