Ting som får meg til å smile

fredag, juli 06, 2007

hverdagsliv

Dette er hva jeg gjør på om dagene:

-sommerjobb på gamlehjemmet
-familietid
-henge med venner igjen
-turer alene eller med andre på tursti/Arnanipa
-helgetur til farmor på Tysnes

Den siste teller ikke helt enda. Jeg er på vei ut dørene akkurat nå.

Jeg har det altså fint. Det er litt travelt egentlig. Å skulle jobbe 100 %, få tid til familie og venner, og litt anna også. Men veldigveldig kjekt.

Det er underlig hvor naturlig det er å være tilbake igjen, og hvor fort enkelte vaner og tankemønster kommer tilbake! Litt skremmende.

Nei nå reiser jeg på helgetur til Tysnes! So long!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Da blei det ikke noe vinking i Bergen denne gang, for søndag stikker jeg nordover igjen.
Når det gjelder kurset så er jeg på østlandet på den tida, så jeg tar nok et tog eller en buss. Gleder meg til å treffe folk igjen jeg

Anonym sa...

kjekt at du er tilbake:)

Helga og Arnfinn sa...

Artig Hilde. Velkommen i klubben!! Kjenner følelsen, men det går over. Lykke til i Norge. Alt vel med oss her. snakkes

Anonym sa...

Hallo kjære Grøtsleik.
Artig å følge deg på bloggen din. Det er jo eneste måte å følge deg på nå når du ikke er her sammen med oss. Lykke til i Norge og vasking av gamlinga både her og der. Litte annet en SFO på internatet. Savner deg her Hilde, du var et lyspunkt og en humørspreder selv om du er bergenser. :-)
Keep on going Krølle.

Ole Johan Kiplesund.