Ting som får meg til å smile

onsdag, januar 16, 2008

Irritasjon 3

Irritert over studieveileder(e) som ikke klarer å svare på mail jeg sendte for over en uke siden med spørsmål som jeg trenger svar på....

Irritert over at jeg ikke fikk kontakt med de som har svarene til spørsmålene på tlf i hele freaking går...

Irritert over at de ikke var tilsnakkende på tlf i dag heller....og at de riktige folka faktisk ikke var på kontoret når jeg stakk innom...

Irritert over at 10 av studiepoengene jeg har tatt fra før muligens ikke kan brukes... noe som fører til at jeg kommer til å få en travlere vår på skolen(i år eller neste år) enn det jeg setter pris på....

Irritert over at det er så ufattelig dyrt med faglitteratur!

Tror jeg bare skal gå og sove litt, jeg....så blir det nok bedre i morgen =)

Ingen kommentarer: