Ting som får meg til å smile

søndag, januar 13, 2008

Så sånn går no dagane.....

Jeg forbereder meg. Mentalt. I morgen er det første dag med forelesning og skole, siden jeg tok juleferie 5 desember (egentlig så er det jo helt sprøtt å tenke på). Så nå prøver jeg å innstille meg, og å forberede meg på mange nye timer på lesesal og forelesning.

Ikke for det, tror kanskje ikke det blir så dumt med litt struktur i hverdagen igjen.

Hva jeg har gjort i juleferien?
Lest bøker....skjønnlitterære sådanne har blitt en 8-9 bøker tenker jeg.
Ryddet og alfabetisert et par permer med noter (ja jeg liker struktur og orden, men er ikke veldig flink til å gjennomføre det i hverdagen)
Strikket tøfler.
Laget fotoalbum/ryddet i gamle bilder.
Vært en tur til både Oslo, Kristiansand, og Torvikbukt.
Jobbet endel...
Hengt med både venner og familie.

Juleferie er så kjekt, det =)

Vel, en ting er sikkert, jeg pleier ikke å ha noe som helst problem med å få tida til å gå. Alltid noe å finne på/ta seg til.

Men nå blir det altså personalpsykologi, og forskningsmetode som er førsteprioritet fremover våren. Blir bra, det !

Me bloggast

Ingen kommentarer: