Ting som får meg til å smile

onsdag, mai 28, 2008

Eksamenspjatt

Eksamen i morgen.
Illedillepanikken som gjerne kommer kvelden før har slått meg for ca 20 min siden. "Søren jeg husker INGENTING, dette kommer til å gå rett i dass".

Det kommer nok til å gå (ikke i dass), og all erfaring tilsier at illedillepanikkfølelsen bare er lureri.
Men jeg gleder meg til å bli ferdig med morgendagen!

Slik ser/har planen min sett ut....de siste dagene...




















Ellers så pleier jeg å gå/trave rundt på rommet mitt den siste tiden før eksamen...jeg snakker høyt gjennom pensum med meg selv. Veldig god anledning til å gå inn sko til bryllup - og finne ut hvor man evnt skal teipe for gnagsår.....Det er en stund til Øystein og Kristina skal gifte seg, men veldig fint å gjøre to ting på en gang! (effektiviteten lenge leve...jadda)

















Forøvrig sender jeg en varm takk til tante Hildbjørg for smoothie-maskin. Den funker bra (bråker noe avsindig, men funker flottings) og det er veldig kjekt med en smoothie i disse eksamenslesedager :)


Bloggast!

Ingen kommentarer: