Ting som får meg til å smile

tirsdag, januar 18, 2011

ut av dvale

Jeg hadde en plan.
Jeg skulle lage nyttårskavalkade blogginnlegg tenkte jeg.
Men du kan si det sånn at når Samuel Christian ble født død 3 juledag, så ble vel ting snudd litt opp ned.
Og selv om jeg "bare" er tante, så er sorg sorg, og snur litt opp ned på f.eks planer om nyttårskavalkade.

Men hverdagen er altså igang igjen.
Jeg leser pensum, strikker, bor i byen igjen, syns det er kjipa at det regner istedenfor å snø, og har forøvrig (etter min mening) verdens beste kjæreste. (Dersom noen skulle være i tvil).

Og snart ganske snart så kommer det festligere oppdateringer med bilder og sånt noe her.
Det er bare det at en plass må man begynne, og akkurat nå ble det her.

Bloggen er på vei ut av dvale, jeg er på vei ut av dvale.
Blogges!

Ingen kommentarer: