Ting som får meg til å smile

fredag, juli 29, 2005

for et deilig sommerliv

velvel

showet var bra, det =) 4 raske menn var egentlig 3 raske menn, showet het "the Fast show", og blir for tiden spilt på hotel norge ved Ole Bulls-plass i Bergen.

Ka kan eg si? Eg lo. Ikkje i 1time og 40 min som showet varte, men de fikk meg til å le så jeg grein og det svein noe sykt i magen ihvertfall en gang i løpet av showet. Så eg var fornøyd. =)

Ellers?

Det e sol i Bergen i dag! Hurra ! Og eg som ikkje like å sykle har vært på sykkeltur m noen venninder. Sykkeltur m piknik og bading. Deilig da! Mmmmmmmmmm sier bare jeg =)

ha en velsigna fin dag i solen!

1 kommentar:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

He-he..
det e så dæ det. 4 raske du liksom...:) Takk for oppdateringa. vurdere sterkt å få m mæ det showet en gang snart. TRøng alltis inspirasjon. APROPOS! stem på Sara og Tara på Standup-konkurransen på VG Nett. Like dæ!