Ting som får meg til å smile

søndag, mars 19, 2006

Var død, men er nå i live!

Hvordan drepe en blogg på 1-2-3?

Spør Hilde, men hun kan egentlig ikke svare på hva som skjedde, eller hvordan. Alt bare forsvant....

Hvordan gjennopplive en blogg på 1-2-3?

Spør Bjarte Minde....den vise mannen som fikser dine dataproblem! (vanligvis finner du han uten bart) Jeg vendte meg til ham i min nød, og vil med dette bare si takk for hjelp!

Gamle og nye linker vil komme etterhvert....ting tar bare litt tid for tia!

4 kommentarer:

... sa...

All ære te Bjarte "kanaltomdata" Minde for datahjelp... Mast litt på han eg og :) Godt siå di fekk livet tebage!

Ronny sa...

Grrratulerer

Anonym sa...

Oioioi. Takk for den attesten :) Anytime.

Hilde sa...

viktig å si takk til gode venner som hjelper en =)