Ting som får meg til å smile

onsdag, oktober 11, 2006

Ut på tur, aldri sur !

På tur. Høyt over havet. Nærmere bestemt 2776 meter. (Ifølge en av kildene på nettet ihvertfall.) Fantastisk utsikt. Skoletur. Hvor? Mount Longonot i Rift Valley.

Jeg har fremdeles ikke vært på Galhøpiggen. Men i går var jeg et hakk høyere. Galhøpiggen får jeg ta en annen gang.


Frihetsfølelse. Følelsen av "jeg LEVER", samt den slående vakre naturen jeg får lov å oppleve. Takknemlighet. Hvilken fantastisk Gud!


Mount Longonot er et vulkansk fjell. Så vi gikk opp. Og vi gikk rundt. Rundt? Jo, rundt. Fjellet har nemlig en fin fjellkant som ligger rundt et krater. Vi gikk på kanten hele veien rundt krateret. Bildet her viser fjellet og ved fotenden av fjellet, bunnen av krateret.


"Hva er det nå Hilde driver på og viser bilder av de derre skoene for hele tida da? " Neineinei...ikke SKOENE, men BEINA ! Sjekk så SINNSYKT sandete da!! Jeg tror aldri jeg har vært så full i sand som etter turen i går, jeg ! Sand i ørene, sand i nesa, sandsandsand. Og inni skoene, heiheihei jeg kunne ha anlagt sandkasse....
For å si det sånn...jeg har sjeldent satt så stor pris på en dusj som det jeg gjorde i går! Posted by Picasa

8 kommentarer:

Anonym sa...

Herli! -eg òg ville vært med...men eg får ta til takke med Fløien..
o-store-Fløøøøien!!!
høgt øve havet svevar du...
...
nåkke sånt, ja..
Godt å høra du trimme :)
-kunne fort bli litt bekymra...eh...

Liv-Torill sa...

Det må eg bare si... heldige du som er på rift valley. skulle gitt høyre armen min for å være tilbake igjen der akkurat nå... eller kanskje helst den venstre, for den bruker jeg ikke så masse... men kanskje den høyre beskriver lysten mest... uansett... du er en HELDIG GRIS... og du er savnet!

Hilde sa...

Leif Tore, forsiktig med å gje vekk armane dine. Trur du har bruk for begge.... Kankje du ta med deg Bodillen, og komma på besøk, så tar vi ein tur til Riften igjen?

HURRA for et kjempeforslag !!!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

niceeeeeeeeeeee!æg og vil!

Anonym sa...

Kjekt å lesa om alt du opplever
og godt å vita du har det bra. Takk for brev! Eg skulle ha svara deg, men fingrane vil ikkje samarbeida.

Helsing og klem frå farmora di

Hilde sa...

FARMOR! Jeg hadde ikke forventa å se deg innpå her! Så kjekt!(og vi takker Tante for god hjelp?!....konge av deg!)

Fingrene vet jeg om, så svar er det ikke så farlig med =) Jeg syns nå det er kjekt å skrive brev til deg likevel, jeg !

Mange gode klemmer til både deg, og til Lepsøy-gjengen =)

Anonym sa...

Hilde! trent mye?? du ser uforskammet bra ut på "høyt-fjell-bildet-med-løftet-fot"
Hilsen to snart like trente venner i sør(norge) tja.. sør og sør tenker du vel.. hehe...

hva er adressa di forresten??

Ü

klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hilde sa...

Solnos og Søtnos =) HEH....

Veltrent? Neida, bare veldig flink til å holde inne magen på bilder ;)
Skulle vel vært med og jogga med dere for å bli veltrent!

Adresse:
P.O. Box 24991
00502 Nairobi
KENYA

1000 millioner (sånn ca) klemmer tilbake !)