Ting som får meg til å smile

lørdag, desember 23, 2006

Besøk og morro

.......23 desember.......

Har Hilde mista kontrollen? Tror hun at det er 13 desember og Luciadagen?
Ehhhhhh...nei, det har hun faktisk ikke. Men litt lys gjør seg på de fleste bilder =)

Dette er altså flottesen damer som er på besøk. Marian som kom fra Etiopia nå og skal hjem til Norge, og Ragnhild som er ut på tur, aldri sur.

Nedenfor ser dere Hanna også på vei heim fra Etiopia, og Christel som er på tur med Ragnhild.

Så de har jeg hengt litt med de siste dagene. Kjempekjekt!!

Ellers så kan jeg berette at jeg har sydd skjørt i dag, og det er nesten ferdig og klart til bruk i morgen.
Også har jeg endelig fått opp noe på stueveggen min.

Så sånn går no dagane !
I morgen er det julaften!!! HURRA =) Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Dere har rett og slett hatt en liten ettåringssamling dere... Her er det bare meg, men jeg er blid og fornøyd for det om. God jul, kjære Hilde!!! Så kjekt med denne kommunikasjonen vi har! Kos deg masse i dag, i morra, og resten av jula. Og videre etter det da:)
Mange klemmer fra Indonesia