Ting som får meg til å smile

mandag, desember 11, 2006

Naiv. Super.

.....11 desember......

Ny bok-nye muligheter.
Jeg vant over Tolkien, og er egentlig ganske fornøyd med det. Tror jeg.
Ihvertfall har jeg begynt på ny bok.
Naiv. Super. av Erlend Loe. Og jeg koser meg !!
Leste noe morsomt der i dag, so here it comes :
"Afrika er mye mer eksotisk enn Amerika. Å ha en bror i Afrika er spennende. Det er litt som å ha penger i banken. Man vet aldri helt hvor mye det er blitt når man går for å ta dem ut igjen. En bror i Amerika er mye mindre oppsiktsvekkende. Alle har et familiemedlem i Amerika på et eller annet tidspunkt."

Jeg syns kanskje ikke at Amerika er ueksotisk, men jeg kan ihvertfall skrive under på at Afrika, det er gode greier!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

"jeg har laget en liste..."
jeg digget den boken.
ville også si at bildene dine fra bassenget var utrolig fine.
håper alt ellers er bra.

Anonym sa...

morsom bok ja!

Hilde sa...

nå er jeg faktisk ferdig med boka, og kan føye meg inn i rekkene som sier: Morsom bok!!!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

okei, du ha overbevist mæ. Æ kjæm!

Hilde sa...

hehe....veldig bra Kristin =)Tror du jeg klarer å overbevise cookie også?

Anonym sa...

Morsomme boken :D
Trenger du andre bokips da?
Terry Pratchett tror jeg er noe for deg.. han er underfundig, rar og morsom... og ganske krøllete tanker..noen som kjenner seg igjen?

I dag er jeg hjemme og er syk i pelsen.. kjedelig.. Får ikke brent isopor i hagen heller... *sukk* Ingen varm jul i år heller... =)

Hilde sa...

Liv Torill....vi liker IKKE den globale oppvarmingen....dersom du vil ha varm jul, kan du jo komme hit og feire =)

Anonym sa...

HIHI! Det var nemlig meg OLE som skrivet bokmeldingen :)

Hilde sa...

Konge Ole! Men jeg er igrunnen fornøyd med gjettingen likevel !!