Ting som får meg til å smile

mandag, mars 19, 2007

Treningsstudio, og Villa Vega

I dag var jeg og trente på treningsstudioet ikke så langt unna.
Det hender jeg tar turen dit og tar meg en liten time med svetting.

Trenigsstudioet er ikke stort, og når jeg er der på en mandags formiddag pleier det heller ikke være stor trafikk der. Maks 2 utenom meg.

Men i dag ble jeg nesten litt forfjamsa der jeg sprang på tredemøllen.

For tror du ikke det kom susende inn et helt fotballag som skulle trene? Jeg måtte nesten le litt for meg selv.

Og ikke nok med at det ble rimelig fullt i rommet, men det ble jammen meg litt underholdende også. For mange av gutta hadde tydeligvis ikke prøvd treningsapparatene før. Vektene var greie, men apparatene.......de hadde rett og slett ikke sett de før. Og stilen ble deretter......

Det var bra jeg måtte konsentrere meg litt om min egen svetting også, ellers tror jeg aldeles ikke jeg hadde klart å holde meg alvorlig!


Ellers så har jeg hatt en kjempefin helg. Turen gikk til Villa Vega, og for andre gang i løpet av dette året har jeg fått nyte denne fantastiske plassen! Og når selskapet man reiser med/besøker var det dekket for en trivelig helg!


Bildet er fra Villa Vega. Vi koste oss stort med bassengkanten innimellom undervisning, mat, møte, og mer mat.
Om jeg har det fint? Ja. Enkelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, der ser det ut som om jeg kunne trivdes...

Anonym sa...

Hallo kjære miljøarbeider.
tusen takk for den jobben du gjør. Du gjør en fantastisk jobb. Takk også for at du var "leder" på konf helgen. Det betydde masse for Julle.
Stå på, men skarr litt mindre på rrrrrr'ene
Olemann

Hilde sa...

Bjarte: ...høres ut som om du er klar for sommeren? Hva skjedde med ski-sesongen?

Hehe, har mini-Gyda fått nytt navn? tror sørrrrrren meg jeg skal begynne å kalle henne JULLE =)
Jeg slutter å skarre på rrrrrrrène dersom du slutter å heie på rosenborg ;)
Må bare lære meg det først!

Anonym sa...

Hilde, vi kan ha rulle-r kurs når jeg kommer! Eller ikke. Jeg synes det er sjarmerende med skarring. PS: Kun 12 dager igjen!!!!!)