Ting som får meg til å smile

mandag, april 23, 2007

Bursdagsjente

Hurra for meg som ble 23 år 23 april (i dag med andre ord...)
Jeg har hatt en finfin og igrunnen ganske rolig bursdag. Aldeles ikke feil.
Dagen har bestått i rolig frokost, pakkeåpning, skype hjem, trening, kaffe og brownies på kafe, handling, slækking, og besøk av noen damer i aften.
Så nå er jeg vel begynt å bli det de kaller voksen.
Vet ikke helt, jeg. Føles ikke slik.
Men det kommer det vel kanskje aldri til å gjøre.
Velvel.

Uansett: takk for alle trivelige hilsener (det tok jo bare HELT avgårde på facebook), og til de som glemte meg, så er jeg bare DØDSSUR (eller ikke, siden jeg er ganske god på å glemme bursdager selv....hosthost )

Heihei Hurra!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

FACEBOOK?
Du har blitt lurt oppi stry...

Anonym sa...

Gratulera med dajen hin dajen....
Frå oss begge to:)