Ting som får meg til å smile

søndag, august 26, 2007

.....Sommerferien er "endelig" over......

Det er ikke til å komme forbi, skyve under en stol, ei heller overse.
Det er over en mnd siden sist innlegg.
Og jeg syns det er litt trist.
For egentlig så handler det ikke om at jeg ikke har hatt noe på hjertet, noe å skrive om.
Det er mange forklaringer hvorfor..... det har skjedd mye, at jeg ikke har internett på min egen pc-men må bruke mamma og pappa sin, det handler om......

Det er kanskje ikke så farlig å finne ut av årsaken. Kanskje er det ikke så farlig med konsekvensen heller. Ikke når konklusjonen er som følger: at jeg syns det er litt trist. Og følgen av konklusjonen er enkel: flere innlegg. Jeg har lyst til å skjerpe meg. Jeg har lyst til å fortsette å dele tanker om opplevelser, om tro, om hverdagen min. Jeg har lyst til å skrive innlegg igjen. Det er herved slutt på blogg-sommerferien=)

Så sånn e det !

Litt sånn ellers:
  • har jeg altså begynt på studie, og det ble arbeids og organisasjons-psykologi på Universitetet i Bergen. Foreløpig er det kjekt, og lovende!
  • jeg har flyttet hjem igjen i kjelleren til mamma og pappa, og der blir jeg nok boende en stund. Litt rart å bo hjemme igjen, men veldig kjekt også.
  • Jeg har det fint.

Punktum. Vi bloggest snart igjen! Hurra!!

2 kommentarer:

Liv Jorunn sa...

Finally! Du gkømte jo å nevne det heidundrende kurset du var på i oslo.
Og jeg har fortsatt rå latter...
Sjåast snart?

Anonym sa...

Hurra!!