Ting som får meg til å smile

søndag, november 25, 2007

Glede 6

Kongshaugfestivalen 07.....

Paul Grønseth - herlig lovsang!
Robert Post - gøy og melodiøs gla musikk som man faktisk nesten ikke kan stå stille til!
Håvard Lothe - jeg ble glad da jeg så strykerne på scenen....fine melodier og arr....godt for øret
Noche - nattasanger med Ingelin og flere....det var så bra, det! Balsam for sjelen =)
Synkoke - litt sært.....men når de begynte på "drømmen om Kongshaug" og fikk inn han fløytemannen, da likte jeg meg! Må likevel ærlig innrømme at her gikk jeg før konserten var ferdig..

Hvilken herlig avkobling en lørdagskveld i disse eksamenslese-tider!

2 kommentarer:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

deilig... æ va på Handels messias og hørd på divisi. Følt mæ VELDIG høykulturell da..:) Va veldig kjekt, men va itj så fan av dæm solistan-det kunna dæm spard sæ for.. bli for klassisk for mæ..:)

Hilde sa...

Altså...jeg hadde egentlig tenkt meg å gå på den konserten, men ble sittende med noen oppgave greier istedenfor....

det stod mellom Unni Wilhelmsen, Divisi, og oppgave, og noe ufrivillig ble det oppgave....

Skjønner at du følte deg høykulturell, men det er en kjekk følelse å få sånn innimellom!!!

Jeg gleder meg sånn til Kristiansand-tur, jeg =) Hurra for det!