Ting som får meg til å smile

søndag, mars 30, 2008

Påske

Og for øvrig så har det jo vært påske.....

Hva jeg gjorde i påsken? Stikkord er hytte, ski, hvite vidder, snøbading, familietid, tantebarn, og jobbing.

Her kommer det noen små glimt fra min påske :

Aldri ser man vel så mange millioner diamanter glitre samtidig som når solen reflekteres over urørte hvite vidder.




Sunniva i lufta!

Sondre i lufta (og på vei ut av bildet?)

Tidlig krøkes osv...her er Sølve i svevet sammen med storebror Sondre. Sølve kan forøvrig ikke ploge, bremse eller svinge enda, men har ingen sperrer på å kjøre bratte nedoverbakker for det om....






Ski-Sondre suser ENKELT fra sin tante Hilde med fin skøyte-teknikk.....(og han prøvde å kurse meg også, men vet ikke helt hvor bra akkurat det ble.....skøytingen min, altså.....)










Overraskende uværsskyer! Fine bildeskyer!


















Beintøffe Simen utfordret meg på snøbading...jeg kunne jo ikke la være å ta utfordringen...men tror igrunnen Simen syns det var litt kaldt=)
























Godt nøgd, ja =)
Bloggast!

6 kommentarer:

Randi Helen sa...

Så mange gøye bilder! og fytti så lik du va på øyvind på d siste=) Artig! Ser ut som ein bra påske!

Hilde sa...

Når du sier det så ser jeg det var litt likt. Kanskje ikke så rart igrunne, siden vi faktisk er søsken =)
Hvordan var din påske da?
Og hva gjør du til høsten forresten?

Cathie sa...

Nice bilder! Skip-o-hoi!

Randi Helen sa...

Påsken min var veldi fin! Litt i Kr.sand og litt heime.. Ka eg gjør t høsten e ikkje godt å sei! -mitt største problem for tida.. men d kan sjå ut til at eg kanskje komme t Bergen..

Roger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Roger sa...

Hei Hilde! Ser ut som du har hatt en fin ferie med reserveonkelbarna mine! Oppdaget med stor glede at du har lenket meg, men gleden ble fort avløst av skam og selvforakt da jeg kom på at du ikke er på min liste. Det er nå rettet opp i. Vet du aldri kan tilgi meg på grunn av min alder, men har gjort så godt jeg kan ihvertfall. Skal ut og kjøpe aske og sekk i morgen..
Roger