Ting som får meg til å smile

mandag, mai 05, 2008

Oppdatering

Det har gått en hel mnd siden sist blogging.
En mnd - og for en gangs skyld har det vært med vilje at et inlegg har blitt stående så lenge. Hvorfor?
For å sikre meg at boligannonsen ble lest. (og lurer du på hva boligannonse jeg snakker om, les innlegget under dette)
Og ja, jeg har fått napp. 3 usaklige, og 2 saklige. Ingenting er avgjort enda, så jeg får se hva som skjer.

Ellers hadde jeg en fin samtale med Sølvi her for en stund siden ......Vi satt i bilen på vei fra bønnings hos Bjarte Abel, da jeg hadde noe spennende og nytt å fortelle (syns jeg ihvertfall selv).

Hilde: "Du Sølvi - vet du hva jeg har fått meg?"
Sølvi: "Har du fått deg kjæreste?"
Hilde: "Eh, nei, ikke akkurat....jeg har fått meg symaskin..."

For siden sist har jeg altså hatt bursdag, og arvet Farmor sin gamle symaskin i bursdagsgave! Slik ser den ut: Jeg tror vi skal bli gode venner og bruke endel tid sammen, men foreløpig har det ikke blitt så veldig mye.

Forøvrig er det alltid kjekt å ha bursdag og feire litt med gode venner, men jeg har litt blandede følelser ovenfor det å bli ett år eldre....skjønt, det er vel ikke så mye å gjøre med akkurat det tenker jeg.

Noe av det som er finfint med å ha bursdag om våren er å pynte bordene med hvitveis som det er massevis av ute for tiden:


Vårblomster - så utrolig fint!











Men det er ikke til å komme forbi at våren er eksamenstid, og at mye av tiden min går med til dette om dagen:














Slik blir det nok den neste mnd. - mye lesetid, mange eksamenstanker.

Men det blir nok ikke en mnd til neste blogging for det om!
Så da blogges vi :)

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.