Ting som får meg til å smile

onsdag, november 26, 2008

ikke min dag i dag

Dagen i dag begynte egentlig i går kveld....

Da fikk jeg beskjed om at hun jeg hadde byttet jobbehelg med var blitt sykemeldt - noe som førte til at jeg måtte bytte jobbehelg med noen andre, eller jobbe. Siden jobbe ikke var noe alternativ grunnet eksamen førstkommende mandag, og så torsdag - har jeg brukt mye tanke og bekymringsvirsomhet i dag formiddag (innimellom lesing) på å få ordnet noen å bytte jobbehelg med.

Etter noen effektive lesetimer satte jeg meg på en buss til Arna for å få med meg lederseminar i Betania.

Det skulle jeg ikke ha gjort.

Det hadde nemlig vært en glipp i kommunikasjonen, så da jeg stod utefor bedehuset i Arna og lurte på hvorfor det ikke var noen der - fikk jeg beskjed om at seminaret var avlyst.

1 time til neste buss - men søte Sølvi kjørte meg til toget.

Gjett hvem som bommet på tigtidene - sånn bare for å toppe "heile skiten" ? Jodda - nemlig meg....

Så etter 2 timer og 10 min, og 77 kroner mindre er jeg altså nå hjemme igjen og klar for å lese noen timer til før jeg skal sove.

Jeg håper morgendagen blir bedre.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Veldig kjekt med sånne dager..
Huske du meg forresten? =)

Hilde sa...

Hei Vibeke - som ligner skrekkelig mye på Lene.....og som jeg nå har lært navnet på! (hurra for det :) )
Jeg er sånn ca god på fjes, og helt elendig på navn....men nå tror jeg at jeg har lært!