Ting som får meg til å smile

onsdag, februar 04, 2009

Små og store gleder på en onsdag

Tungsinnet er altså ikke noe som pleier å bli liggende lenge hos meg.
Jeg finner glede i små og store ting.


En god natts søvn hjelper som oftest - men siden jeg utolig nok sov ganske dårlig i natt (det skjer nesten aldri) har jeg altså brukt dagen i dag på å glede meg over andre små - og noen store ting.

Å spise etiopisk en helt vanlig onsdag etter lang skoledag sammen med Cathrine og Åshild (bildet er fra Habasha i Kenya - men shiroen på Selam i Bergen klarte seg veldig godt!)

















Å gå med stilongs og dermed slippe å fryse. Og å vite at stilongsen er fin og lilla - men det er det ingen andre enn du som vet - og at det å kunne gå med lilla stilongs gjør meg faktisk litt glad!

















Snø i Bergen. På tross av det mest sannsynligvis kommer til å bli til slaps i morgen - så er det så fint med snø i byen! At det knirker når man går, at fjellsiden er blitt hvit og fin, og det herlige lyset som snøen skaper - alt dette er ting jeg gleder meg over i øyeblikket. Så får jeg heller tåle litt slaps i morgen...

















Og ikke minst - medling fra Johanne om at hun og Geir har fått ei lita jente som skal hete Sofie i dag, og at alt står bra til med de. FANTASTISK - og gratulerer så utrolig masse til de nybakte foreldrene :)

Ingen kommentarer: