Ting som får meg til å smile

fredag, mars 13, 2009

...Høsten 2009......

Jeg vet søren meg ikke hva jeg skal gjøre til høsten.
Og kanskje syns du det er litt tidlig å begynne å tenke på det - men det har seg altså sånn at 15 april er det søknadsfrist på studier i Norge. Noe som igjen fører til at jeg bør søke før jeg reiser på påskeferie, og dermed altså kanskje bør begynne å tenke litt mer nå.

Jeg er ferdig med en bachelorgrad i Arbeids og Organisasjonspsykologi til sommeren. Og mulighetene etter det synes å være uendelig mange......

Master? (med oppfølgingsspørsmålet - hvor...)
Studere noe annet? Ta noen fag i økonomi eller administrasjon eller noe?
Jobbe? (dersom jeg får jobb da, det vet jeg jo ingentingen om)......
Drive dank ? (det skulle tatt seg ut det....)

De to siste ukene har jeg vært fast overbevist om at jeg IKKE skulle ta master til høsten. Men da jeg idag ringte til Universitetet i Oslo for å høre (og muligens avkrefte muligheten for å gå der) om de ville godkjenne antall metodepoeng jeg har på masteren der - ble jeg plutselig litt i stuss likevel.....
Kanskje jeg skal søke på master likevel? Og siden jeg ikke kan ta den i Bergen denne høsten - kanskje Oslo? (det endte med at jeg ble sittende og regne på poeng - visste dere forresten at de beregner poengene ulikt ved UiO enn ved UiB? - og det kan se ut som om jeg har nok poeng til å komme inn, ihvertfall etter fjorårets standard). Eller skal jeg kanskje finne frem igjen de brosjyrene fra London?
Eller....?

Tipper at jeg ikke har lyst å ta master neste uke.

Jeg vet faktisk søren meg ikke hva jeg skal til høsten....

Ingen kommentarer: