Ting som får meg til å smile

fredag, mai 08, 2009

en sånn dag

Noen dager er sånne dager som jeg bare har lyst å legge meg ned og grine.
Og bli liggende nede.
Jeg tenkte på det i dag da jeg skulle stå opp, at jeg tror aldri jeg noensinne kunne vært med i en sultestreik.
Men i dag hadde jeg lyst til å starte en sovestreik.

Det er eksamenstid, og jeg er litt på etterskudd med alt. Ikke mye, men nok. Og jeg virkelig hater den følelsen av å ikke være helt i rute.
Også er jeg ikke effektiv nok.
Og til slutt ender det med at jeg blir frustrert og lei meg.

Det er jeg akkurat nå.
Akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg ned og grine, og bli liggende der.
Problemet er bare at det kommer ikke til å hjelpe meg....

Så jeg biter tenna sammen.
Og prøver å tenke på ting som kunne vært verre, eller å se positivt på det.
Og all erfaring tilsier at - det kommer til å gå over.
Jeg kommer til å klare meg greit.
Og det er snart sommer. (på tross av at det hagler utenfor akkurat nå.....)
Takk og lov.

1 kommentar:

Anonym sa...

Og dette er vår frimodige tillit til ham: at han hører oss når vi ber om noe som er etter hans vilje. 15 Og når vi vet at han hører oss hva vi enn ber om, så vet vi at vi allerede har det vi har bedt ham om.

Stå på!