Ting som får meg til å smile

fredag, august 14, 2009

Dögnvill i Helsinki....

Dögnvill i Helsinki...

...Det er når du våkner kl 04.00 om natten og er lys våken du plutselig skjönner at hodet ditt har Asia tid.....

Men jeg fikk sove noen timer til så nå er jeg forhåpentligvis på Norgetid igjen :)

Kommer hjem i kveld, skal bli godt å pakke ut av sekken.
Det er noe med klesskap fylt av reine klär som man savner etter noen uker paa tur...(selv om det har värt billig og lett å få vasket töy underveis).
Også gleder jeg meg til grovbrödsskive.
Og friele-kaffe.

Men jeg har altså hatt det, og har det utrolig bra. (veldig snart hotellfrokost på fint hotell i Helsinke - kjenner jeg gleder meg)

Spiste forresten marrokansk mat for förste gang i går kveld. Og det var så utrolig DIGG det! Skikkelig mye og god smak.

Regner med det blir en alvorlig blogg-bilde-oppdatering med höydepunkt fra turen når jeg får kommet meg hjem.

Så - bloggest!

1 kommentar:

Cathie sa...

Oioioi - Hilde, for en tur! Herlig, gleder meg til å høre masse mer :)

PS: kvifor svarar du ikkje på sms'a mi? Mon tro om du ikkje har fått ho?

Hugleik